vineri, 9 iulie 2010

Daca vreau sa fluier, fluier!

myeees. filmul, nu? da.
paaai, a fost..sec. s-a terminat brutal. ma asteptam.. nu stiu la ce ma asteptam, dar la ce a fost, sigur nu. :))
gata cu filmul, nu-s critic, asa ca mai bine tac. cateodata e mai bine asa, nu? i'm just sayin'...

am mancat maaaaaaaaaaagnuuuuuummm!!!! dupa cum a bine mentionat nieeebu . multumim edi. ^:)^

ieri a fost o zi...in care...nu mai stiu ce s-a intamplat. mda. gata. am terminat. nu mai scriu nimic. adica nu mai scriu nimic in postarea asta. cu toate ca ma plictisesc. foarte tare. gata.

aaa. dar azi. DAR AAAAZI!!! am citit. am citit!!!!
mda, stiu, neinteresant. dar tre sa umplu blogu cu ceva.

done.

6 comentarii:

  1. :)):))
    postarea ta seamana cu filmul.

    e atat de seaca:))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    pai pana imi intru in ritm. adica sa scriu postari kilometrice. merge si asa.:>

    RăspundețiȘtergere
  3. mda ... pe mine m-a marcat finalul filmului. Dupa ce ca a tinut-o pe aia cu ciobul de sticla la gat o mai pune sa ii plateasca si cafeaua pe care a baut-o el , inca una pentru el ,pe care nu o mai bea si mai trebuie sa plateasca si cafeaua ei , de care nu se stie daca avea nevoie ...
    Asta e nesimtire curata :)) ...
    dar a fost dragut ...
    hai , ca nu e atat de seaca postarea, am mancat inghetata magnum,ce naiba?

    RăspundețiȘtergere
  4. heeeeeeeiiii , de ce atunci cand tastez codul ala ,atunci cand vreau sa imi public comentariul , imi arata semnul locului pentru handicapati? :)))

    Adica stiu ca ... dar ...
    :))

    RăspundețiȘtergere
  5. este un semn mic si albastru ... semnul ala il gaseti in parcari, pentru locurile rezervate personaelor 'cu probleme speciale ' ... HANDICAPATILOR!
    :)))
    e mic si albastru ... in dreapta, cand tastezi 'ssdf' literele alea ...

    RăspundețiȘtergere