sâmbătă, 2 octombrie 2010

Toamna, ba!

pai..concert vita de vie in the stage, unde a fost frumos intr-un final.
am ajuns cu un milion de ani(exagerez) inainte sa se deschida portile la the stage. nu spun datorita cui. nebu.
am fost prin mall, ca sa ajungem la billa. m-am invartit putin pe acolo. si am ajuns la raionul/frigiderele de inghetata. ups. era o ofera super extra mega convenabila. inghetata milka cu doar 2.70 lei. :O si da, mi-am luat. a vazut nebu si sutza si si-au luat si ele. :> am spus cat de buna e? e tare buna. =p~
apoi iar am trecut prin mall, sa ne indraptam spre stage, unde ioana si andrei ne asteptau, ca ei nu aveau chef de plimbare.
ne-a dat ioana de baut. pentru ca a fost ziua ei.
intr-un final am intrat in the stage. si am asteptat vreo o ora jumate-doua pana sa urce pe scena vdv. s-au lasat cam mult asteptati. dar a meritat.
adi despot a cam imbatranit. poate barba il face sa para asa. dar inca e buun. :> si basistul era tare dragut. cand zambea era si mai simpatic. asa. trecem peste.
am topaiiiiiit. si a fost dragut. melodiile de pe noul album sunt foarte faine. sa-l ascultati.
s-a facut si pogo. s-a dat si din cap. si cap in cap. am descoperit azi o vanataie pe brat. dar ce conteaaaaza. :))
dupa cum am mai spus, a fost frumos.
pe 8 oct jucam. nu stiu localul. vedeti pe prfilul lu nebu.











e frig. si-mi place.

Un comentariu: