sâmbătă, 6 noiembrie 2010

evenimente din trecutul apropiat.

in ordine cronologica am sa enumar les eveniments.
[azi vreau sa scriu cu verde.]

a fost ziua lu sutzzz, si am mancat si baut pe banii ei. ;;)
am fost si la karaoke, si eu si cu nebu in special ne-am exersat si etalat super calitatile de cantacioase.:> sunt pe blogul ei niste melodii uber pline de talente! oricum. au cantat si sutz si geani si iacinta si adi si ioana. si ne-am distrat, zic eu.:D
si ca sa nu uittaaam de super cadoul eei. cea mai uber super duper extra mega faina parte a cadoului a fost pusculita cu bomboaneee. dar muuuuulte bomboane. si erau de diferite sortimente si se vedeau asa de faaain in borcanul aallaa. =p~ am mai spus ca erau muuulte bomboane??
oricuuum, a fost fruuumos, si ne-am simtit bine si.. si..
multumim sutz si la muulti ani!

ieri seara, ma sunat nebu ca se iese, ca se merge la karaokeee. nooormal ca am vrut sa merg. si dupa ce am primit confirmarea de la mozer si fozer, eram si fericita, chiar.:>
asaa. si m-am intalnit cu nebu in statie, si am plecat usor, pe jos, pana la Cuba, le club unde fuseram si la sutz. asa. ne-am mai intalnit acolo si cu pucca, edi+frasu si inca niste neni pe care eu nu ii stiam. dar ce conteaaaza?:-j:))
dup-aia, am aflat ca nu se face karaoke in seara aaaiiiaaa !:O minunat de najpa!
astia din rasa mascula au propus Lady, unde am inteles ca se face karaoke pe UTv, sau MTv, sau altceva..deci, ati inteles.
eu cu nebu si pucca, am refuzat categoric! nu se exista sa facem playback! :O
asa ca ne-am luat cururile de pe scaune si ne-am indreptat sper Dublin. pfooaa. era luume, care dansa si bea. si am zis hai si noi. ne-am strecurat la o masa din coltul fundului Dublinului. asaa. ne-am luat carticitaa cu cantecele si am inceput asta da, asta nu. ne-am dus repejor la nenea digei si i-am dat lista si am mai stat putin si a inceput karaoke. yeey! a cantat pucca, si toata lumea a aplaudat-o si apoi am urmat eu cu nebu. ne era rusine sa cantam dupa pucca.:)) [sa se inteleaga ca pucca are voce. super extra mega, chiar.] dar am cantat. si a cantat si lumea cu noi, deci nu se intelegea. nu ne-a prea aplaudat lumea, dar eh. apoi sexi parteee pana la 1. apoi acasa. apoi somn. apoi...

trezirea la 8 dimineata.8-| si am fost la tara. si m-am luptat cu buruienile lasate de ardei, rosii, si alte c'caturi. si mi-am rupt mainile, si spatele si mi-e somn de mor, dar am vrut sa scriu aici-sa.
aah, si am facut ceva bun. si usor, evident.:))
mda..
pai..
cam atat.
ne vedem peste un deceniu cand voi posta din nou. ;;)

bonsoir.:*

2 comentarii:

  1. borcanul se va autodistruge cand va fi 'empti' ,adica peste vreo 1024040572354 de ani :D

    -sutza,ze mestar

    RăspundețiȘtergere
  2. nu se autodistruge, k tre sa isi faca treaba de pusculita dup aia, oricand se va intampla:D

    RăspundețiȘtergere