joi, 21 aprilie 2011

Am piramide, pira-piramide!

magic fest. ediţia a 3a. aprilie 16-21, 2011.

să încep frumos. şi să fac o lecuţică de promovare-gen. :>

trainerii au fost : horia butnaru, roxana filip, răzvan alexe, irina cepoi, liviu chiţu, alma caldare, silviu mircescu, alex sinca, ştefan huluba


ză juriu: alexandru pavel, monica ciuta, raluca ghervan.


'poi, în prima zi(adică duminică), au jucat cei din A.C.T cu piesa "mamma mia", de theo herghelegiu(adaptare), cei din Brainstoring cu piesa "central park west", de woodz allen şi cei din The Pixies cu piesa "the canterville ghost", de oscar wilde.

în a doua zi (luni), au jucat cei din Nobody 's Group cu piesa "alice in wonderland", de lewis caroll (adaptare), noi aka In The Spot cu piesa "i know a guy", de ciobanu diana şi cei din Ninth Sense cu piesa "a midnight fairytale dream", de ninth sense


. în a treia zi (cred că v-aţi prins de mersu' lucrurilor), au jucat cei din Heavenly Hell cu piesa "hang around", de heavenly hell, cei din Atelierul de Teatru cu piesa "hungry for love", de sabina bălan şi cei din Cheer Up cu piesa "egg-ville, an easter story", de madalina vornicu de cheer up. 

în a patra zi, au jucat cei din The Teenchers cu piesa "dreaming out loud", de aniela vasiliu si roxana popa. felicitari tuturor trupelor care au participat si multă baftă în continuare. :D asa, continuând... având în vedere că festu' ăsta e cel mai probabil ulimul la care am participat(sort of) am încercat să las de-o parte micile.. chestiuţe.. şi să încerc pe cât posibil să mă simt bine. all in all, ne-am distrat şi împreună ca trupă, şi individual.(hint hint!) :)) am apucat(finally) să port super pantalonii uber coloraţi.\:D/ bine, era şi nebu acolo care i-a purtat şi ea.. dacă nu era ea, îmi era prea ruşinică să-i port. deci fenchiu niebuuu!!  am mancat de la mcdonald's pentru că era super meniul de 10 lei si am bagat în noi ca porcii. ne-am plimbat cu taxiul. ohoo..aventuuuraaa!!:x după fetivitatea de încheiere, pentru ca ne era lene şi în principal frig, moi, flavia, alexandra şi nebu am luat taxiul. şi i-am zis şoferului să ne ducă la "i3" pentru că acolo eram cazaţi. "i3" vine de la "industrial 3". nu ne-am gandit nicio clipă că nenea prostu' de şofeur de taxi nu ştie unde este acest "i3". plecăm de la dom polski şi nenea a luat-o pe altă rută. am zis că, na, o fi ştiind el un alt drum. ne duce el destul de mult. ne abatem de la drum. ajungem la un fel de intersecţie, opreşte, şi ne spune ca nu ştie unde e i3-ul. am rămas puţin mai mult blocate şi confuze. dar a zis că nu e problemă că-şi sună un coleg. ok. îl sună pe nea' habar-n-am şi ăla îi zice acolo, ne duce printre blocuri, ocoleşte şi ne opreşte in spatele unui bloc. ne-am căcat un pic mai mult pe noi. am zis că nu asta e i3 şi să ne ducă unde trebuie. nenea prostu' şofer ne scoate dintre blocuri la stradă şi ne spune să coborâm că el nu ştie unde e i3. am coborât, si habar n-aveam unde eram, dar noroc că erau acolo alte taxi-uri. am urcat intr-unul si am intrebat cred că de cel puţin 5 ori dacă ştie unde e i3. nenea ştia. la un moment dat, nenea şofer spune că nu a vazut cine ne-a adus pe noi până acolo. apoi primeşte un telefon şi vorbeşte cu nenea prostu' şofer de mai înainte. nebu s-a gandit ea, cum să vorbească cu ăla cănd mai devreme spusese că nici nu ştia cine era. m-am speriat ca naiba. tremuram toată. de fapt toate eram speriate rău. alexandrei îi era frică să nu ajungem salam prin italia. :)) ceea ce nu s-a întâmplat.^:)^ din fericire. mda. în loc să ajungem cu taxiu' in 5 minute la cămin, am ajuns in 20. si am ajuns şi mai tarziu decât cei care au mers pe jos. haha. ironia asta. ca sa fie mai special festu' asta, m-am gândit să notez pe o foaie dumele scoase de dragii in the spot-işti pe parcursul festului. dar spre nush-ce a mea am uitat foaia acolo. si nu prea mai stiu cum erau fazele..si na, nu mai scriu. :)) a fo un fest uber dragut. petreceri a avut, mancare buna a avut, camerele au fost foarte ok, si ne-am distrat. mno. ca sa finalizez aceasta minunata postare, am sa va trimit la link-ul https://picasaweb.google.com/110379887209942739151?authkey=Gv1sRgCM_SoJ3y3uPb7wE - asta, sa va uitati la multele poze facute de didi badelita. ^:)^. gata. am ternat. acu postez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu