marți, 20 decembrie 2011

Mine.

păi, trebuia să pun asta undeva, în afară de facebook. :)) am avut de făcut pentru facultate o mască. trebuia să ne alegem ce vrem noi, numai să fie cu tradiţie şi să nu fie măşti veneţiene. imediat după seminar, m-am întors acasă şi i-am zis lu' nebu despre super tema asta. şi ea mi-a zis despre masca mexicană- the day of the dead. ne-am uitat pe net, mi-a placut şi a ramas asta s-o "reproduc". m-am chinuit puţin, că, mna..o fo' greu. da' uite ce a ieşit. nu e perfectă, of cors. liniile alea nu sunt cele mai clare şi cele mai ne-depăşite, da' meeerge. hai, acu' să mă laud şi cu poza. picture or it didn't happen. :))
şi, ca să avem o amintire, am facut şi vreo 2 poze. sper să nu se supere profu' că l-am online-izat. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu