marți, 31 august 2010

Menu, eat the cookie!



theme song-ul :>

pai, best fest evaaaar!!
am plecat inspre timisoara sambata pe la ora 6, am ras pe drum, dar a trecut ataaat de greeeuu, frate. oricum, am ajuns duminica la 12, de unde ne-a luat cris, a noastra monitoare, apoi am plecat cu taxiurile catre camin, am intrat in camere, ne-am ales paturile, am facut cunostinta cu gandacioii, am plecat spre mall, sa mancam. ajunsi acolo, fiecare a apucat pe unde a vrut. in principal cautam mancare si cafea. :D de acolo ne-am carat spre cs( casa studentiolor) unde s-a tinut deschiderea. ne-am tras la sorti trainerul si poza. trainerul a fost menu alex rizescu, si poza cand am s-o gasesc am s-o pun aici:D mai tarziu, am plecat spre un.. pub sau ceva de genu, unde ne-am mai cunoscut cu alex si unde am baut un suc albastru si de unde am plecat foatre devreme sa dormim. ne-am ales degeaba fetele paturile in camera noastra pentru ca gandacii nu ne-au lasat sa dormim acolo, sau mai bine zis frica/scarba de ei. prin urmare, am dormit cu baietii.

luni, workshopuri de dimineata de la 11, apoi pauza pe la 1, apoi de la 2 jumate iar workshopuri pana la 8. dar a fost frumos, am facut chestii dragute:d mai tarziu a fost un spectacol, ma rog, prezentat de niste fete care se jucau cu focul, la propriu.:D nu zic ca nu a fost frumos, dar a fost scurt si ma asteptam la ceva mai mult si mai mare. dar e doar parerea mea.:D

marti, la fel ca si luni, workshopuri. numai ca de marti am inceput sa venim toti cu idei pentru piesa, mai bune, sau mai putin bune. ne-am sucit. am ramas la o idee. iar ne-am sucit. apoi ne-am hotarat sa inceracam pe improvizatie. faaaain. asaa..in seara aia au improvizat si ei, trupa Obligo cu accent pe ultimul o :D, unde a fost foarte tare. am ras bine.

miercuri, am lucrat la piesa, ne-am strofocat, si a iesit ceva. am ales personajele. in fine, nu mai stiu exact cand am ales personajele, dar ideea e ca am inceput sa punem cap la cap piesa si ne placea:D in seara aia, a fost o pisa de teatru, american buffalo. ma asteptam sa fie jucata in engleza, dar a fost in romana, si a fost ok:D. mie mi-a placut. am auzit, citit, comentarii de genu, prea multe injuraturi, dar mie mi s-au parut puse unde trebuia si nu au scartait. mi-a placut de bobby, de rolul lui. si finalul m-a impresionat. minunat. next.

jooooi. am avut nitel timp pe scena. am fost putin incordati. da am aranjat treburile pe acolo.am facut repetitie italiana. ba, ce naspa e!! :)) am repetat cu pixurile in gura. seara am dormit. adica majoritatea. madalin a scris la pc piesa. multumiim madaliiiin. si din cate am inteles fifi a ramas cu el treaza pana a terminat. apreciez, pentru ca eu am dormit ca porcu de cand s-au apucat. :">

vineri. da, am jucat. aveam emotii cacalau. ne-am mega bucurat cand lumea a ras. a iesit bine piesa. rolul mi-a iesit bine. :> ( asa mi-a zis lumea) si lumea a mai zis si lucruri destul de ciudate dupa rol..trecem peste. piesa a iesit bine si pentru ca ne-a ajutat alex si ar trebui sa stie ca daca s-a gresit ceva, sau nu s-a inteles nu a fost din vina lui. da, alex? bine. in seara aia. nu am dormit deloc. adica s-a strans lumea si a cantat si a fost cuminte. si m-am uitat la cer. pentru ca asa mi-a venit, da? nu aveam nimic, imputitilor care credeati nu stiu ce! :))
cu fifi am stat pana dimineata. mi-am rupt si ciorapii..am mancat pringles. si am baut si putin vin. multam serban. apoi ne-am decis sa mergem sa ne culcam. daaaaaa!! nu-i asa fifi? mda..am mai iesit putin.:)) si am ras, am furat posteru :-$ imi pare rau ca am facut galagie :)) apoi la 7 jumate eu cu fifi am facut liniste. ne-am culcat.:))



sambata, pool party-ul..mno..n-am fost. am fost in mall cu nebu, bebo si matei. am cheltuit bani. am balit in zara. minunat magazin, ba! 8-> asa. apoi closing. s-a facut intr-o sinagoga. creepy ba. :)) am stat pe afara cam o ora..am pozat :> (dublu inteles:) ) in fine. am intrat. ne-am uitat la niste scurt-metraje. s-au mai dat niste premii. ba, felicitari pentru scurt-metrajul cu amalia! deci, jur ca am crezut ca e facut ori de grupa mare a participantilor, ori nu e din concurs. bravo!! asa, apoi party. am bocit putin. a trecut, am dansat. am plecat. am dormiiiit aproape tot drumul. dar e bine. a trecut mai repede. am ajuns in bc. m-au luat sentimantalismele..in fine. done.

best fest evar! :-<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu