miercuri, 18 august 2010

Sovata.

pai..familly trip..gen.
plictisitor..am ajuuuuns..ne-am plimbaaaat..la coborare a fost frumos..cand ne-am intors nu mi-a placut. :D :))
asa..apoi am mers la piscina..si e faaaain:d si apoi am facut gratar si a trecut prima zi..

a doua zi..ne-am trezit cu minunatele batai in usa ale scumpului nostru verisor ;;):x mai ramanea sa dea si cu picioru si era totul complet. :| [era prea dimineataaaaaaa]
ma rog..apoi piscina dimineata..apoi pranzuuul l-am facut la un restaurant acolo "ciuperca mica" care e tradus funny pe ungureste :)) daaar..nu mai stiu cum.
apoi ne-am plimbat cu trenuletuuuuuulll :x:x.. cacat! copaci la stanga copaci la drapta ..o! dar stai..si o casa..uuu..o banca 8-| 5 lei pt un tur al padurii! mancat o gogoasa de banii aia!
apoi iar piscina searaaa..tip bun.

apoi a 3a zi..la fel..ne-am trezit devreme..ca trebuia sa evacuam camera..apoi fusam la piscina..iar tipu bun..mi-a dat cu un frisbee in cap..mnoh..nenea cu care juca si-a cerut pe putin de 10 ori scuze.. m-am simtit bine atunci:))..apoi iar la ciuperca..unde staaai.. nu am mentionat de chelnerul draguuut 8-> care ne-a servit in marti.. azi..miercuri..ne-a servit un leeent.. "imi aduci si niste paine, te rog?" ..se opreste..se uita la tine..si abia apoi "biiiine" 8-| si era naspa..din toate punctele de vedere :))
apoi drum luung..inca mi-e rau de la cacaturile de drumuri intortocheate si imputite ca am avut stomacul in gat pentru 3 ore!! si gata..;;)

later edit: "ciuperca mica" se spune "kitsikomba" sau ceva de genu :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu